środa, 9 kwietnia 2014

przetwory

Witajcie!
W wolnych chwilach podglądałam co też porabiacie i  zachwycam się z każdym dniem coraz bardziej.
Wiosna pełna barw ..... 
 przygotowania do świąt wielkanocnych ....

Wasza pracowitość i umiejętności organizacyjne bardzo mi imponują, naprawdę podziwiam.
Ja sama tak nie potrafię.( ostatni post ???  w styczniu !!! )
Mam nadzieję, że o mnie nie zapomnieliście.

Jedyne co mogę pokazać to przetworzone koszulki bawełniane i ich nowe wcielenie.
Po porządkach w szafach nazbierało się troszkę niepotrzebnych szmatek.


Pocięłam je na paseczki  i przerobiłam na chodniczek
dla dzieci, do zabawy na trawce przed domem.


Synowi przypadł bardzo do gustu,
  ciąga go ze sobą wszędzie i wykorzystuje w zabawie na różne sposoby.

Jak widać na zdjęciu, chodniczek jest jeszcze nie wykończony, gdyż sukcesywnie będzie przyrastał.

To na razie tyle. 

Teraz muszę zrobić coś świątecznego, muszę!

Do zobaczenia ....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde miłe słowo